Week 32 van de stage - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wilco Oetelaar - WaarBenJij.nu Week 32 van de stage - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wilco Oetelaar - WaarBenJij.nu

Week 32 van de stage

Blijf op de hoogte en volg Wilco

07 Maart 2014 | Australië, Sydney

Het einde van mijn stage begint al in zicht te komen, mijn labtijd is nu al bijna op een eind. Ik moet nog steeds een aantal MSLI's doen en een andere transportstudie voor mijn Fluticasone, maar dat is het dan ook. Ik had een transportstudie geprobeert met Tranexamic acid, door het op te lossen in een groot volume, dit te laten verdampen en daarna op te lossen in een kleine hoeveelheid vloeistof, maar door de verhoogde zoutconcentratie (dit verdampt natuurlijk niet) waren geen van de pieken betrouwbaar.

Maar ik heb vooral zin in morgen (zaterdag). Volgende week vrijdag is het de laatste dag van Mariateresa, ze gaat weer terug naar Napoli, Italië, en ze stelde voor om met z'n allen naar de Blue Mountains te gaan! We hebben twee auto's gehuurd waarmee we morgen om 8.00u naar Lithgow gaan, onderweg een aantal keer stoppen, door naar de Jenolan Caves waarna we zonsondergang gaan bekijken bij de Three Sisters in Katoomba. Aangezien je minimaal 21 moet zijn om hier een auto te huren rijd ik in de ene auto en Matteo (andere Italiaan) in de andere. Dit gaat ontzettend leuk worden en ik heb er veel zin in! We gaan in totaal met 8 à 9 mensen (nog niet zeker), maar we rijden dus al bijtijds aan. Ik heb nog nooit in een automaat of aan de linkerkant gereden of met het stuur aan de rechterkant gereden, maar dit komt allemaal wel goed.

Ik post zondag wel een aantal foto's van daar!

  • 07 Maart 2014 - 13:08

    Corrie:

    Hee Wilco,
    Veel plezier zaterdag. Zo kun je alvast oefenen met autorijden voor je NZ-reis.
    Tot skype!
    xxx

  • 07 Maart 2014 - 17:14

    Adrianne:

    Hee Wilco!!!
    Dat klinkt cool zeg!
    Heel veel succes met rijden en veel plezier op de trip.
    Rotondes wel de goede kant om he (als ze die daar hebben).
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilco

Een blog over mijn bezigheden in Sydney, een klein dorpje aan de rand van de woestijn in Australië. Ik ga hier naar toe voor een stage aan de Woolcock Institute of Medical Research en dan op de afdeling Respiratory Technology.

Actief sinds 21 Juni 2013
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 13555

Voorgaande reizen:

26 Juni 2013 - 20 Mei 2014

Op naar Down-Under

Landen bezocht: