Schrijven verslag en afscheidsdrankje - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wilco Oetelaar - WaarBenJij.nu Schrijven verslag en afscheidsdrankje - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wilco Oetelaar - WaarBenJij.nu

Schrijven verslag en afscheidsdrankje

Blijf op de hoogte en volg Wilco

17 April 2014 | Australië, Sydney

Volgende week is alweer mijn laatste week bij de Woolcock, maar omdat er komende week vrijwel niemand zal zijn doen we mijn afscheidsdrankje vanavond; om 18.30 gaan we naar de Newtown Social Club. Het zal wel gezellig worden!

Ik ben nu ook bezig met mijn verslag, hier zal ik lang mee bezig zijn. Met beide projecten heb ik veel resultaten geboekt en is er maar weinig misgegaan, dus er is veel te vertellen. Mijn Fluticasone eindverslag heb ik al af, ben vandaag begonnen aan mijn Tranexamic acid eindverslag. Ik laat, voordat ik het definitief opstuur naar NL, het nog doorkijken door mijn begeleiders hier. Maar afgezien van wat kleine fouten zijn ze er alleen positief over! Ik heb intussen voor mijn labwerk en eindpresentatie beide een 9 gekregen, top dus!

Over mijn Nieuw-Zeeland reis is weinig nieuws te vertellen, ik kijk nu vooral naar plekken waar ik toch even moet stoppen. Ik heb al veel gevonden en het is me nu wel duidelijk waarom iedereen zegt dat je 2x zo lang naar het zuidelijk eiland moet gaan, er zijn gewoon zoveel mooie punten! Even voor de duidelijkheid, ik vlieg 28 april van Sydney naar Christchurch, pik mijn huurauto op en maak tot 11 mei het zuidelijke eiland onveilig. Op 11 mei lever ik mijn auto in bij het huurbedrijf in Picton, maak de oversteek naar het noordelijk eiland met de boot en pak daar een andere auto op. Dan maak ik een week het noordelijk eiland onveilig waarna ik op 19 mei in de vroege morgen naar Sydney vlieg, waarna ik om 21.50 op 20 mei terug vlieg naar Schiphol. Ik kijk uit naar mijn reis, maar ik vind het natuurlijk ook wel weer fijn om terug naar huis te gaan.

  • 17 April 2014 - 10:49

    Adrianne:

    Hee Wilco,
    Wat goed twee keer een 9!!!
    Super goed. Heel veel succes met alles en veel plezier op je reis.
    xxx

  • 18 April 2014 - 08:25

    Corrie:

    Geniet nog van je laatste weken Sydney / Nieuw Zeeland. xxx

  • 27 April 2014 - 12:49

    Wilma:

    Hoi Wilco,

    zo, je stage tot nu toe goed afgerond met een mooi eindcijfer !
    Dus morgen vlieg je naar Nieuw Zeeland, weer een hele reis, ook dit zal wel een mooie vakantie worden.
    Gelukkig kom je ook weer graag naar Nederland.

    Fijne vakantie en goede reis !

    Groetjes Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilco

Een blog over mijn bezigheden in Sydney, een klein dorpje aan de rand van de woestijn in Australië. Ik ga hier naar toe voor een stage aan de Woolcock Institute of Medical Research en dan op de afdeling Respiratory Technology.

Actief sinds 21 Juni 2013
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 13557

Voorgaande reizen:

26 Juni 2013 - 20 Mei 2014

Op naar Down-Under

Landen bezocht: