Op naar Down-Under - Reisverslagen van Wilco van den Oetelaar - WaarBenJij.nu Op naar Down-Under - Reisverslagen van Wilco van den Oetelaar - WaarBenJij.nu

Op naar Down-Under

Mijn stage houd mij de eerste maanden in Sydney, maar dit is geen slecht ding. Sydney is zo'n grote stad dat ik me daar zeker niet ga vervelen, en na de stage ga ik misschien nog wat rondreizen! Maar laat ik er eerst maar eens naartoe gaan voordat ik plannen ga maken :-P

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2014

Mijn reis naar Nieuw-Zeeland

17 April 2014

Schrijven verslag en afscheidsdrankje

09 April 2014

Klaar met het labwerk, deel 2

28 Maart 2014

Klaar met het labwerk

14 Maart 2014

Week 33 van de stage
Wilco

Een blog over mijn bezigheden in Sydney, een klein dorpje aan de rand van de woestijn in Australië. Ik ga hier naar toe voor een stage aan de Woolcock Institute of Medical Research en dan op de afdeling Respiratory Technology.

Actief sinds 21 Juni 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13553

Voorgaande reizen:

26 Juni 2013 - 20 Mei 2014

Op naar Down-Under

Landen bezocht: