Week 29 van de stage - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wilco Oetelaar - WaarBenJij.nu Week 29 van de stage - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wilco Oetelaar - WaarBenJij.nu

Week 29 van de stage

Blijf op de hoogte en volg Wilco

15 Februari 2014 | Australië, Sydney

Kort reisverslag, alleen aan mijn verslag gestart deze week, afgelopen zondag dus naar het aquarium geweest. Ik heb zelf geen foto's gemaakt, die lukken toch nooit in een aquarium, maar ik heb er gewoon van genoten. Op een gegeven moment liepen we door een tunnel onder water, wat je waarschijnlijk wel kent, maar deze tunnel ging dwars door water heen, ook water onder ons.

Dat was het wel zo'n beetje

• 16 Februari 2014 - 12:35

Adrianne:

Hoi broertje,
    Keertje geen foto's maken is niet erg :) Klinkt goed hoor, leuk zo'n aquarium.
    Veel succes met het schrijven van je verslag.
    Groetjes xx Adrianne

Wilco

Een blog over mijn bezigheden in Sydney, een klein dorpje aan de rand van de woestijn in Australië. Ik ga hier naar toe voor een stage aan de Woolcock Institute of Medical Research en dan op de afdeling Respiratory Technology.