Week 18 van de stage - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wilco Oetelaar - WaarBenJij.nu Week 18 van de stage - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wilco Oetelaar - WaarBenJij.nu

Week 18 van de stage

Blijf op de hoogte en volg Wilco

15 November 2013 | Australië, Sydney

Het was weer een trage week, er stonden wat dingen gepland maar omdat mijn begeleider het druk had met zijn PhD thesis is daar niks van gekomen. Hij heeft het net ingezonden, dus volgende week ga ik het druk krijgen met alles wat deze week gepland stond.

Intussen bezig geweest met Avans omdat ik de cursus Retrosynthese eerder wil volgen, terwijl ik hier ben, aangezien ik, als ik dat al zou willen, ik er niet bij kan zijn gelijk na mijn stage. Mijn stage eindigt in week 3 van periode 4, maar ik ben niet van plan om gelijk terug te komen. Maar om de een of andere reden doen ze hier erg moeilijk over, ik wacht het wel af maar ik hoop niet dat ze mij meer vertraging opleveren...

Verder is het weer hier redelijk goed, het is hier nu wat meer regenachtig en geen temperaturen van boven de 30 °C maar het blijft rond de 20 °C hangen. Verder nog geen plannen voor het weekend, als het weer het toe laat ga ik de hort op, anders niet.

  • 16 November 2013 - 10:50

    Adrianne:

    Hee broertje, oke jammer dat het deze week niet zo vlot is gegaan. Maar goed dat gaat met ups en downs zo te lezen. Hopelijk mag je inderdaad je vak gewoon doen en doet de Avans niet te moeilijk.Veel plezier en succes daar. Xx Adrianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilco

Een blog over mijn bezigheden in Sydney, een klein dorpje aan de rand van de woestijn in Australië. Ik ga hier naar toe voor een stage aan de Woolcock Institute of Medical Research en dan op de afdeling Respiratory Technology.

Actief sinds 21 Juni 2013
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 13574

Voorgaande reizen:

26 Juni 2013 - 20 Mei 2014

Op naar Down-Under

Landen bezocht: