Week 17 van de stage - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wilco Oetelaar - WaarBenJij.nu Week 17 van de stage - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wilco Oetelaar - WaarBenJij.nu

Week 17 van de stage

Blijf op de hoogte en volg Wilco

11 November 2013 | Australië, Sydney

Deze keer ook een blog op maandag, vrijdag was ik het weer vergeten... Ik stond de hele middag op het lab en was blij dat ik daar weg kon (A)

Niet zo gek veel resultaten geboekt, dinsdag SEM gedaan en donderdag XRD. Alle deeltjes zijn erg mooi gevormd, de goede grootte en zoals verwacht kristallijn. Dit bleek niet alleen uit de SEM maar ook uit de XRD, een duidelijke piek die een kristallijne structuur aangaf.

Ook is nu duidelijk dat de Fluticasone niet degradeert in de PMDI bussen, een grote opluchting, anders had het hele project kunnen worden gestaakt... We gaan nog wel wat preciezer kijken of dit echt zo is, maar de eerste resultaten laten zien dat het echt niet zo is.

Veder heb ik van het weekend niet zo veel gedaan, het heeft hier heel weekend veel geregend... Hopelijk klaart het weer hier snel op, als het hier regent komt het ook echt meteen met bakken uit de lucht...

  • 10 November 2013 - 22:21

    Marja:

    Hoi Wilco,

    zo te lezen gaat het goed met jouw project.
    De branden daar zullen nu wel geblust zijn, na al die regen.
    Hier is de regen er de afgelopen week ook met bakken uitgevallen.
    Groetjes uit Oosterhout!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilco

Een blog over mijn bezigheden in Sydney, een klein dorpje aan de rand van de woestijn in Australië. Ik ga hier naar toe voor een stage aan de Woolcock Institute of Medical Research en dan op de afdeling Respiratory Technology.

Actief sinds 21 Juni 2013
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 13587

Voorgaande reizen:

26 Juni 2013 - 20 Mei 2014

Op naar Down-Under

Landen bezocht: