Week 26 van de stage - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wilco Oetelaar - WaarBenJij.nu Week 26 van de stage - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wilco Oetelaar - WaarBenJij.nu

Week 26 van de stage

Blijf op de hoogte en volg Wilco

24 Januari 2014 | Australië, Sydney

En mijn begint nu in fase 3 te lopen, fase 1 was uitzoeken hoe alles werkt, fase 2 was experimenten doen om het poeder te maken en te onderzoeken en fase 3 is de celstudies. Ik heb hier zoals wel vaker gezegd 0 ervaring mee dus ik ga er in ieder geval veel van leren.

Afgelopen woensdag een bespreking gehad met mijn 4 begeleiders en hieruit kwam vooral dat tot dusver mijn resultaten er goed uit zien, al moet ik een tweetal ACI's opnieuw doen (is al gebeurd). Volgende week gaan we dus echt aan de celstudies beginnen!

Deze week dus, afgezien van 2 ACI's, niet veel labwerk gedaan. Ik ben vooral bezig geweest met dingen uitzoeken voor de celstudies. Hier valt dus niet zo veel over te vertellen, we gaan voor beide projecten (Tranexamic acid & Fluticasone) vrijwel dezelfde experimenten doen.

Verder ben ik afgelopen weekend met Mary en Jasper de Coastal Walk gaan doen, we zijn tot Burrows Park gekomen en hebben daar een tijd rondgelopen. Het was zo'n goed weer dat we alledrie verbrand waren, maar ik was het hardste te grazen genomen, in mijn nek. Nu ben ik heel erg aan het vervellen, maar pijn doet het niet meer. Komende zondag is het hier Australian Day, waardoor we op maandag vrij krijgen. Nu hebben we plannen om zaterdag naar het park ten noorden van de baai te gaan, en dan een wandeling van 8u maken langs Middle Harbour en dan met de trein terug.

  • 26 Januari 2014 - 21:32

    Bernard:

    Hey Wilco,
    Ik heb ook weer eens een paar verhaaltjes gelezen, goed om elke week iets te schrijven, zo mis je nooit iets! Veel succes met je werk nog, weet je ik werk ook heel veel met HPLC en ook bij mij gaat het niet altijd goed, dus we kunnen nog een keer ervaringen uitwisselen :) Veel plezier nog! Bernard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilco

Een blog over mijn bezigheden in Sydney, een klein dorpje aan de rand van de woestijn in Australië. Ik ga hier naar toe voor een stage aan de Woolcock Institute of Medical Research en dan op de afdeling Respiratory Technology.

Actief sinds 21 Juni 2013
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 13564

Voorgaande reizen:

26 Juni 2013 - 20 Mei 2014

Op naar Down-Under

Landen bezocht: