Week 23 van de stage - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wilco Oetelaar - WaarBenJij.nu Week 23 van de stage - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wilco Oetelaar - WaarBenJij.nu

Week 23 van de stage

Blijf op de hoogte en volg Wilco

20 December 2013 | Australië, Sydney

Ik kan nu heel kort zijn, er is niks te vertellen. Ik heb deze week maar 5 experimenten gedaan, en ik was de enige die eigenlijk wat deed. Volgende week gaat de Woolcock op slot tot na het Nieuwjaar, dus ik maak dan ook geen blog.

Ik heb nog geen plannen voor de rest van het jaar, waarschijnlijk gewoon de hort op en wel zien wat er te doen is. Het weer is hier super, dus daar maak ik me ook geen zorgen om.

Iedereen alvast fijne feestdagen en een gelukkig Nieuwjaar gewenst!

  • 21 December 2013 - 10:58

    Corrie:

    Hee Wilco. Geniet van je vakantie. Veel plezier.

  • 24 December 2013 - 07:59

    Ad:

    Wilco, een fijne zomervakantie.
    Geniet er maar van.
    Let op, haaien bij Bondaybeace.

  • 28 December 2013 - 23:17

    Marja:

    Goh Wilco, je bent al bijna een half jaar daar!
    Prettige jaarwisseling en veel succes in 2014!

  • 05 Januari 2014 - 22:42

    Wilma:

    Hoi Wilco,

    de beste wensen voor 2014
    Ook las ik dat de kosten voor vuurwerk rondom de Harbour Bridge in Sydney uitkwamen op zo'n 450.000 euro, dus dat zal wel iets aparts zijn geweest.Het kost wel wat maar dan heb je ook wat!
    Succes met je stage.
    groetjes Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilco

Een blog over mijn bezigheden in Sydney, een klein dorpje aan de rand van de woestijn in Australië. Ik ga hier naar toe voor een stage aan de Woolcock Institute of Medical Research en dan op de afdeling Respiratory Technology.

Actief sinds 21 Juni 2013
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 13562

Voorgaande reizen:

26 Juni 2013 - 20 Mei 2014

Op naar Down-Under

Landen bezocht: