Gearriveerd in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wilco Oetelaar - WaarBenJij.nu Gearriveerd in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wilco Oetelaar - WaarBenJij.nu

Gearriveerd in Sydney

Door: Wilco

Blijf op de hoogte en volg Wilco

28 Juni 2013 | Australië, Sydney

En daar ben ik dan, gearriveerd in Sydney Australia! Nogal last van een jetlag momenteel, ik kwam om 8u aan op het hostel en heb toen geslapen tot 12u O:-). Hopelijk is mijn jetlag mrogen over als ik nog eens goed heb geslapen. Maar laten we het eens over de vlucht hebben!

Mijn vlucht vertrok 26 juni om 22u vanuit Schiphol naar Abu Dhabi, daar had ik een overstap van 3,5u waarna ik dus aankwam in Sydney. Aangezien we met het hele gezin in Schiphol om mij uit te zwaaien, was dit erg gezellig. Op Schiphol ging ik om 19u door de douane, waarna ik 3u aan de gate mezelf bezig heb gehouden. Eenmaal op het vliegtuig kwam ik er achter dat het stroom op het vliegtuig verre van stabiel was... Daarom heb ik de rest van die vlucht en de vlucht naar Sydney besteed aan films kijken op het schermpje voor me, dus ik heb in die tijd veel films gezien. De stoelen waren redelijk comfortabel, ik kon mijn benen nèt niet helemaal strekken. Af en toe legde ik een been op het gangpad, maar deze lag dan in de weg natuurlijk. Op de vlucht Abu Dhabi-Sydney zat ik in de voorste rij, waardoor ik de helft meer beenruimte had voor me dus dat was heel fijn!

Ik heb helaas bijna niet geslapen in de hele reis, waardoor ik dus heel goed kon slapen in het hostel vanmorgen :-P Ik ga dadelijk nog even de buurt verkennen, maar nu even een middagje rusitg aan doen. Vanaf morgen op zoek naar een apartement!

  • 28 Juni 2013 - 08:00

    Henk:

    Luxe,In Sydney voor een jaar.
    Ik hoop voor je dat je er je draai goed gaat vinden
    We blijven je volgen
    Groetjes,Henk

  • 28 Juni 2013 - 09:54

    Wilma:

    Hee Wilco, wat 'n uitdaging ! Toen ik vanmorgen mijn emails ging bekijken hoopte ik dat er een bericht van je bijzat van goede aankomst in Sydney.Dus mooi de reis zit erop.Graag volg ik je op deze site.Succes met het zoeken naar woonruimte en tot de volgende keer.Groetjes uit het regenachtige Boxtel.

  • 28 Juni 2013 - 21:12

    Marja En Toine:

    Hoi Wilco,

    je bent een echte wereldreiziger; zijn benieuwd hoe je het daar vindt in een heel andere wereld, en we hopen dat je het er snel naar je zin zult hebben.
    Heel veel succes en we blijven je volgen! Groetjes!

  • 28 Juni 2013 - 22:45

    Marian Govers:

    He Wilco,

    Nu ben je nog weg voordat ik er erg in had. Heel veel plezier en een goeie tijd daar down under! Ik hoop dat je het goed naar je zin krijgt en veel goeie ervaringen opdoet en dat het een onvergetelijke tijd voor je wordt.
    Ik hou je berichtjes bij op deze site.
    Groetjes,
    Marian

  • 01 Juli 2013 - 10:34

    Wilma:

    Hoi Wilco,

    je verhaal gelezen, fijn dat je nu nog even de omgeving kunt verkennen.
    leuk om te lezen.Tot de volgende keer......

    groetjes Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilco

Een blog over mijn bezigheden in Sydney, een klein dorpje aan de rand van de woestijn in Australië. Ik ga hier naar toe voor een stage aan de Woolcock Institute of Medical Research en dan op de afdeling Respiratory Technology.

Actief sinds 21 Juni 2013
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 13580

Voorgaande reizen:

26 Juni 2013 - 20 Mei 2014

Op naar Down-Under

Landen bezocht: