Week 3 van de stage - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wilco Oetelaar - WaarBenJij.nu Week 3 van de stage - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wilco Oetelaar - WaarBenJij.nu

Week 3 van de stage

Door: Jarige Job

Blijf op de hoogte en volg Wilco

03 Augustus 2013 | Australië, Sydney

Zo, dat was alweer week 3 van mijn stage, nog 37 te gaan. Tot nu toe alles prima, deze week veel aan de computer aan mijn projectplan/praktijkplan gewerkt. Ik zit nu op 26 pagina's en ben halverwege dus dat gaat de goede kant op, vrijwel alle achtergrondinformatie is compleet nieuw voor mij dus het duurt ook langer voordat ik iets kan schrijven, maar dat komt wel goed.

Ik heb tot nu toe nog niet zo gek veel labwerk gedaan, ben vooral aan mijn verslag bezig. Ik heb tussendoor al maarliefst 4 keer gespray-dried, waarvan de tweede keer dus mis ging met de filter. De andere 2 keer had ik een yield van maarliefst 3% en 0%! Dat gaat de goeie kant op, we moeten dus eens uitzoeken welke instellingen we moeten veranderen. We gaan in ieder geval van een 1:1 (w/V) naar een 90:1, eens kijken of een verzadigde oplossing zin heeft.

Mijn verjaardag hier gaat op de dag zelf nogal rustig voorbij, we hebben morgen met collega's een lunch dus zal wel gezellig worden. Vandaag ga ik met 2 Nederlandse collega's de Costal Walk doen, het is hun laatste dag hier. Maandag vliegen ze richting het noorden en nemen 3 weken de tijd om terug naar Sydney te komen om hun vlucht te halen richting NL. Het begint aardig rustig te worden op het werk, de laatste 2 weken zijn er al 5 mensen weggegaan.

Nou, dat was het wel zo'n beetje. Komende week nog veel aan mijn verslag werken, ik moet het uiterlijk vrijdag inleveren maar dat komt wel goed.

  • 04 Augustus 2013 - 08:10

    Corrie:

    Hoi Wilco,
    Die Coastal Walk lijkt me heel mooi. Ik heb er even op gegoogled. Ben benieuwd naar de foto's!
    Gezellige verjaardagslunch met je collega's en succes met je verslag verder.
    Gr.

  • 04 Augustus 2013 - 10:07

    Wilco Van Den Oetelaar:

    Helaas, de Coastal Walk ging niet door. Ze vliegen morgen al erg vroeg dus ze wilde het vandaag toch maar even rustig aan doen (de tequila's van gisterenavond hielpen ook niet). Dus geen extra foto's van de Coastal Walk helaas.

  • 04 Augustus 2013 - 20:21

    Adrianne:

    Hoi Wilco,
    Jammer dat de Coastal Walk niet doorging. Wie weet kun je hem met andere mensen eens lopen.
    Heel veel succes met je verslag en ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad.
    Niet te veel tequila he, haha. Doe niets wat ik ook niet zou doen ;)
    Groetjes!! xx Adrianne

  • 04 Augustus 2013 - 21:26

    Corrie:

    Die foto's houden we nog te goed dan.

  • 04 Augustus 2013 - 21:56

    Huub&Hennie:

    Hoi Wilco,
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Het is leuk om je verslagen te lezen, we blijven je volgen.
    Veel succes met je verslag.

    Groetjes, Huub en Hennie

  • 05 Augustus 2013 - 14:47

    Wilma:

    Hoi Wilco,
    ik heb weer je verslag gelezen,ook wilde ik je nog feliciteren met je verjaardag.
    Groetjes uit het zonnige Boxtel.
    Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilco

Een blog over mijn bezigheden in Sydney, een klein dorpje aan de rand van de woestijn in Australië. Ik ga hier naar toe voor een stage aan de Woolcock Institute of Medical Research en dan op de afdeling Respiratory Technology.

Actief sinds 21 Juni 2013
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 13582

Voorgaande reizen:

26 Juni 2013 - 20 Mei 2014

Op naar Down-Under

Landen bezocht: