Week 7 van de stage - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wilco Oetelaar - WaarBenJij.nu Week 7 van de stage - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wilco Oetelaar - WaarBenJij.nu

Week 7 van de stage

Blijf op de hoogte en volg Wilco

31 Augustus 2013 | Australië, Sydney

En het was weer eens een (zeer) slappe week... Zoals gezegd is mijn vorige project in de ijskast gezet en ben ik nu aan een ander project begonnen. Deze week ben ik gewoon bezig geweest met mijn verslag, dat gelukkig grotendeels hetzelfde is als mijn vorige verslag. Niet veel te vertellen op dit vlak dus...

Ze hebben mij nu een nieuwe taak gegeven, ik moet de inschrijvingen voor de DDA conferentie op Woolcock in de gaten houden. Ik moet gewoon zo af en toe kijken wie er zich heeft aangemeld en diegene een standaard mailtje sturen. Deze conferentie is 24 en 25 october en eindigt in een cruise die vertrekt vanuit Sydney. Ik weet niet waar die naartoe vaart, ik vermoed een rondje in de oceaan en weer terug.

Vorig weekend naar het noordelijkste puntje van Watson's Bay geweest, zie die foto's! Ik wilde hier eigenlijk een mooie panorama foto maken (mbv Photoshop), maar mijn foto's overlapte helaas niet. Hier kwam ik pas achter toen ik al weer terug was... Het weer hier is echt geweldig, het is hier erg warm en geen regen.

Dat was het wel zo'n beetje, veel plezier iedereen in NL en omstreken!

  • 31 Augustus 2013 - 12:27

    Corrie:

    Wat is een DDA conferentie?

  • 31 Augustus 2013 - 20:42

    Marja:

    Hoi Wilco,
    je houdt het goed vol tot nu toe om iedere week een verslagje te schrijven
    Kun je ook zo'n standaardmailtje sturen aan jezelf en dan ook mee met die cruise ;)
    Groetjes!

  • 31 Augustus 2013 - 23:33

    Wilco Van Den Oetelaar:

    DDA conferentie is gewoon de naam van de conferentie. Ik noemde het bij naam zodat jullie het kunnen googelen!

  • 02 September 2013 - 21:39

    Wilma:

    Hoi Wilco,
    Toch verloopt je stage anders dan verwacht en zoeken ze wel een ander klusje voor je.
    Je staat er niet bij stil bij gebruik van een medicijn wat er aan vooraf gaat.Leuk om je verslagen te lezen.
    Ook de foto;s zijn mooi om te zien.
    Succes en groetjes uit Boxtel.

  • 03 September 2013 - 20:09

    Hans Pigmans:

    Wilco leuk om zo je verblijf daar te kunnen volgen. Kom je wel kijken naar ons theater spektakel :-)))
    www.theatreofdreams.nl

    Veel succes daar

    Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilco

Een blog over mijn bezigheden in Sydney, een klein dorpje aan de rand van de woestijn in Australië. Ik ga hier naar toe voor een stage aan de Woolcock Institute of Medical Research en dan op de afdeling Respiratory Technology.

Actief sinds 21 Juni 2013
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 13588

Voorgaande reizen:

26 Juni 2013 - 20 Mei 2014

Op naar Down-Under

Landen bezocht: