Week 8 van de stage - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wilco Oetelaar - WaarBenJij.nu Week 8 van de stage - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wilco Oetelaar - WaarBenJij.nu

Week 8 van de stage

Blijf op de hoogte en volg Wilco

06 September 2013 | Australië, Sydney

En ik ben alweer 2 maanden onderweg bij deze stage! En nog steeds geen echt labwerk gedaan... Ik ga volgende week maar eens vergaderen hier hoe het nu verder moet, want mijn eerste project staat voor minimaal een maand stil en deze gaat ook nergens naartoe... Ik heb deze week de jet-mill gebruikt, maar zonder succes. De bedoeling is dat het poeder dat ik in de trechter gooi via de circulerende grinding air wordt vermalen tot kleine deeltjes. Wat er nu gebeurt is dat het verschil in druk (4-6.5 bar grind tegenover 2.5 bar feed) ervoor zorgt dat al het poeder er weer wordt uitgeblazen, waardoor ik een erg laag rendement heb. Ik heb al geprobeert om de grind en feed hetzelfde (2.5 bar) te zetten, dan heb ik een hoge yield, maar met dezelfde grootte als waarmee ik begonnen ben... :-(

Verder niet veels te vertellen, geen plannen voor het weekend maar ik verzin wel wat. Het is hier nu 14.30u maar iedereen is al een paar uur weg, een collega gaf zijn PhD speech voor genodigden. Ik ga zo ook maar eens weg hier, ik ben toch al een paar uur niet meer voor werk bezig.

Dat was het wel zo'n beetje, de groeten en tot ooit!

  • 06 September 2013 - 07:40

    Adrianne:

    Hee Wilco, jammer dat je eigenlijk niet aan je lab werk toe komt en de jett mill niet met succes kunt gebruiken. Hopelijk wordt het na je gesprek beter. Veel succes er mee en een fijn weekend.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilco

Een blog over mijn bezigheden in Sydney, een klein dorpje aan de rand van de woestijn in Australië. Ik ga hier naar toe voor een stage aan de Woolcock Institute of Medical Research en dan op de afdeling Respiratory Technology.

Actief sinds 21 Juni 2013
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 13582

Voorgaande reizen:

26 Juni 2013 - 20 Mei 2014

Op naar Down-Under

Landen bezocht: